Service

Duurzame relaties, duurzame producten en duurzame bedrijfsvoering
Leon de Groot - Team - De Groot Horecagroothandel

De ideale partner

In onze missie kan je lezen dat wij bestaan om de ideale partner te zijn voor de klant. Een ideale partner is iemand op wie je altijd kunt steunen. Waarvan je kunt verwachten dat als er problemen zijn dat ze met je meedenken. Dat ze je advies geven of even luisteren als het moet. Dat ze graag zien dat het goed met je gaat. Dat is wie wij zijn naar onze klanten toe. Dit kunnen wij, omdat wij een familiebedrijf zijn. Voor ons is dit vanzelfsprekend.

“Wij zijn geen dozenschuivers: we denken mee met de klant.”

Leon de Groot, eigenaar

Duurzaam

Wij kennen onze klanten. Als een van hen een keer wat vergeet, valt het ons meteen op. In dat geval bellen we even om te vragen of de levering bewust anders is. Is dat niet het geval, dan zetten we het er gewoon bij.

Dit ontstaat door dat wij veel contact hebben met de klant. We gaan regelmatig langs om te kijken en waar mogelijk mee te denken of verbeterpunten op te doen.

“Ik zie mezelf liever als gastheer”

Evert Ouweneel, vertegenwoordiger
Evert Ouweneel - Team - De Groot Horecagroothandel
Edwin Buvelot - Team - De Groot Horecagroothandel

Korte lijnen

Onze klanten hebben direct contact met onze vertegenwoordigers. Het nummer dat ze krijgen is hun mobiele nummer. Doordat we veel contact hebben met onze klant, gaat dit ook soepel. Ook dit is mogelijk doordat we klein zijn.

Als wij het druk hebben dan hoor je dat niet van een telefoniste, maar via je jouw vaste contactpersoon. Dat klinkt meestal zo: “Hoi ik ben heel even druk. Is het goed als ik je op een ander moment even terugbel? Of heeft het haast?”.

“Ze hoeven niet langs drie of vier medewerkers. Ze kunnen meteen mij bellen”

Edwin Buvelot, vertegenwoordiger

Maatwerk

Wij hebben meer dan 20.00 producten en dat is te veel om even door te lopen. Daarom doen wij er alles aan om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het begint met een gesprek met een van onze vertegenwoordigers, maar er is meer.

We kunnen bijvoorbeeld de bestellijst aanpassen aan de route van de kok. Bovendien kan je stockvoorraden invoeren in het bestelsysteem. We komen zelfs bij je langs om je te helpen bestellen.

We denken met je mee als het gaat over: recepten, nieuwe producten, menucalculatie, etc. En mocht je het vandaag nog met spoed nodig hebben om wat voor reden dan ook, zorgen wij gewoon dat het er komt.

“Als onze chauffeurs al weg zijn, brengen onze vertegenwoordigers het als het mogelijk is zelf”

Bob Meuwese, bedrijfsleider
Bob Meuwese - Team - De Groot Horecagroothandel
Jolanda de Groot - Team - De Groot Horecagroothandel

100 procent leveren

Mocht een klant iets willen wat wij niet hebben, rijden we desnoods naar Amsterdam om het te krijgen. We zorgen dat de handel er altijd is. Voor ons bestaat het niet dat iets niet lukt. Je kunt altijd nog de fabrikant bellen. En mocht er toch echt overmacht zijn, in het geval dat een vracht ergens vast staat, dan komen wij met een alternatief.

We hebben discipline, maar bovenal: we zijn klein. Hierdoor zijn er korte lijnen, die ons flexibel maken. Ons bedrijf is erop ingericht om snel te schakelen als dat nodig is. Dat zie je terug in de hoge servicegraad. Wij leveren altijd.

“We leveren altijd, omdat we het onmogelijke mogelijk maken”

Jolanda De Groot, eigenaar